czwartek, 13 sierpnia 2015

Zakładka do książki, z sową

zakładka z sową

Dziś opiszę jak krok po kroku wykonać zakładkę do książki z filcu. 

1. Z fioletowego filcu o grubości 1mm wycięłam 2 prostokąty o wymiarach 5cm x 15 cm. Z tektury wycięłam prostokąt o wymiarach ok. 4cm x 14cm (należy zostawić trochę powierzchni do obszycia zakładki). Następnie wycięłam elementy z filcu potrzebne do wykonania sowy:
- szara powierzchnia sowy,
- białe oczy i czarne środki oczu,
- czarne skrzydełka,
- żółte łapki i dzióbek,
- 2 czerwone serduszka, 












2. Do szarej powierzchni sowy przyszyłam czarne skrzydełka.











3. Następnie przyszyłam oczy sowy.











4. W kolejnym etapie przyszyłam dzióbek, łapki i czerwone serduszka.












5. Sowę przyszyłam do jednego fioletowego prostokąta. Następnie przyszyłam kokardkę ze wstążki.

6. Do drugiego fioletowego prostokąta od wewnętrznej strony przyszyłam wstążkę (zawieszka). Pomiędzy dwiema fioletowymi powierzchniami filcu umieściłam tekturę i zszyłam za pomocą szarej, grubej nici.

Inne zakładki z filcu:

zakładki z filcu

3 komentarze:

  1. witam, ta zakładka z sową jest prześliczna, super wykonanie, naprawdę fajny pomysł !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładki po prostu bajkowe, super wykonanie i pomysł, Pozdrawiam(:

    OdpowiedzUsuń