wtorek, 14 lipca 2015

Świecznik na tealight

świecznik DIY
Świecznik na tealight

Wykonanie świecznika zdobionego kwiatkami z filcu, krok po kroku:

1. Z filcu o grubości 1mm (w kolorze białym i czerwonym) wycięłam różnej wielkości kwiaty. Szablony kwiatów wydrukowałam z Internetu i wycięłam.
  • małe kwiatki o średnicy ok. 2cm - 5 sztuk,
  • średnie kwiatki o średnicy ok. 2,5cm - 5 sztuk,
  • duże kwiatki o średnicy ok. 3cm - 4 sztuki,












2. Na środki kwiatów przykleiłam dżety (samoprzylepne kryształki).











3. Kwiatki za pomocą pistoletu na klej przykleiłam do szklanego naczynka (po zużytej świeczce zapachowej). Zrobiłam drugi taki sam świecznik.

świeczniki DIY










Świeczniki wraz z wcześniej wykonanym wazonem na kwiaty, tworzą komplet.

wazon z butelki
Komplet świeczników z wazonem

4 komentarze:

  1. Ten komplet bardzo mi się podoba, lubię oryginalne wzory, chętnie zobaczyłbym go na swoim stoliku, precyzyjne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, łady zestaw, widać ile czasu trzeba było poświęcić żeby wykonać takie ozdoby, ciekawy pomysł, gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, rzeczywiście wykonanie wazonu było bardzo pracochłonne. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń