sobota, 11 lipca 2015

Serce z filcu z cekinami

English version: Felt Heart

serduszko z filcu, z cekinami, zawieszka serce


1. Wykonanie serduszka rozpoczęłam od znalezienia w internecie odpowiednich szablonów serca (o szerokości ok. 11cm, 7cm, 5cm), następnie je wydrukowałam i wycięłam.

2. Z filcu o grubości 1mm w kolorze fioletowym wycięłam 2 duże serca, w kolorze szarym 1 serce średniej wielkości oraz najmniejsze w kolorze czerwonym.













3. Szare serce przyszyłam za pomocą szarej nici, do jednego fioletowego serca.











4. Czerwone serduszko przykleiłam za pomocą pistoletu na klej (można je przyszyć analogicznie do poprzedniego etapu). Następnie przyozdobiłam: przyszyłam cekiny i szklane koraliki, a także przykleiłam 10 malutkich dżetów.











5. Do drugiego fioletowego serca (wycięte w etapie 2) przyszyłam wstążkę (20cm długości, 5mm szerokości)











6. Zszyłam oba fioletowe serca za pomocą grubej, niebieskiej nici. Należy zostawić otwór (ok 3 cm), aby umieścić w środku serca niewielką ilość wypełnienia.












7. Umieściłam niewielką ilość wypełnienia w środku serca i zszyłam otwór. Jako wypełnienie zastosowałam środek nieużywanej poduszki.











Inne serce z filcu z cekinami:

serce z cekinami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz