poniedziałek, 13 lipca 2015

Różowe kwiaty z filcu

różowy kwiat z filcu

1. Z różowego filcu o grubości 1mm wycięłam:
  • 3 małe kółka o średnicy 3cm,
  • 5 średnich kół o średnicy 4cm,
  • 5 dużych kół o średnicy 5cm,












2. Za pomocą igły i nitki, nawlekłam największe płatki na nić.












3. Ścisnęłam płatki ze sobą i zszyłam. Tak samo postąpiłam ze średnimi płatkami i małymi. Poszczególne partie płatków zszyłam ze sobą.














4. Na koniec przykleiłam na środek perełkę.

Kwiatek idealnie nadaje się jako półprodukt do dalszych dekoracji. Można go wykorzystać jako broszkę do marynarki (wystarczy z tyłu podpiąć agrafkę), ozdobę do włosów, do opaski itp.


Kwiat z filcu z guzikiem

 


 

Inne kwiaty z filcu:

 



Przy wykonywaniu tych kwiatów, zamiast kół jako płatki zastosowałam inny kształt:

Sposób wykonania był identyczny jak opisany powyżej.

2 komentarze: