wtorek, 28 lipca 2015

Poduszka sowa (fioletowa)


poduszka sowa


1. Z fioletowego materiału wycięłam kształt sowy (2 sztuki: przód i tył). Z czarnego materiału wycięłam skrzydełka (2 sztuki). Z białego materiału wycięłam oczy (odrysowałam od szklanki). Z żółtego/brązowego materiału wycięłam dziobek sowy. 



2. Do jednej części sowy (przód) przyszyłam skrzydła sowy (można to zrobić ręcznie lub maszynowo). 


3. Następnie przyszyłam oczy oraz środki oczu i dziobek do sowy. 


4. Zszyłam dwie fioletowe powierzchnie sowy (lewe strony), pozostawiając otwór (aby móc odwrócić ją na prawą stronę i włożyć wypełnienie).



5. W środku sowy umieściłam wypełnienie (ze zwykłej poduszki) i zszyłam pozostawiony otwór. 

Wcześniej wykonałam inne poduszki sowy, które można znaleźć tutaj: 


1 komentarz:

  1. Witam takie poduszeczki to naprawdę fajny pomysł, osobiście chciałabym mieć taką podusię, w sklepach niestety sama komercja, myślę, że sowa symbol mądrości, mile widziana w pobliżu gdy jesteśmy zmęczeni, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń