poniedziałek, 13 lipca 2015

Malina z filcu - magnes na lodówkę

owoce z flcu


Projekty owoców, z których wykonałam magnesy na lodówkę znalazłam w sieci. Wykonanie krok po kroku:

1. Z różowego filcu o grubości 1mm wycięłam:
  • kształt maliny (tylną część maliny, do której będę doklejać poszczególne elementy) o wymiarach: 5cm szerokości i 6,5cm długości,
  • około 30 kółeczek o średnicy 1-1,5cm,
Z zielonego filcu wycięłam listki i ogonek.

2.  Do tylnej powierzchni maliny przykleiłam po kolei wszystkie kółeczka za pomocą pistoletu na klej.












3. Następnie przykleiłam listki i ogonek (również za pomocą pistoletu na klej).













4. W kolejnym etapie przyszyłam za pomocą różowej nici malutkie, szklane koraliki.












5. Na końcu z tyłu maliny przykleiłam kawałek magnesu o wymiarach: 3cm x 4cm (za pomocą pistoletu na klej). 

Truskawka z filcu - magnes na lodówkę

 

truskawka z filcu

Wymiary truskawki: 7cm szerokości, 8cm długości

Potrzebne materiały:

  • czerwony filc o grubości 1mm,
  • zielony filc o grubości 1mm,
  • igła,
  • grube nici: biała i zielona,
  • kawałek magnesu o wymiarach 3cm x 5cm,
  • pistolet na klej lub inny klej. 

Babeczka z filcu - magnes na lodówkę 

 

babeczka z filcu

Potrzebne materiały:
  • różowy filc o grubości 1mm,
  • beżowy filc o grubości 1mm,
  • czerwony filc o grubości 1mm,
  • 3 cekiny łamane,
  • kilka szklanych koralików,
  • igła,
  • nici: beżowa i różowa
  • kawałek magnesu o wymiarach odpowiednich dla wielości babeczki.
 Czerwone serduszka można zarówno przyszyć lub przykleić. Pozostałe elementy przyszyłam. 


2 komentarze:

  1. Witam, widzę, że pomysłów na kolejne ozdoby nie brakuje, gratuluję, super wykonane !!

    OdpowiedzUsuń