poniedziałek, 13 lipca 2015

Breloczek, biała mysz z filcu

mysz z filcu

Pomysł na breloczki znalazłam w sieci. Wykonanie krok po kroku:

1. Z białego filcu o grubości 1mm wycięłam kształt myszy (dwie części: przód i tył), o wymiarach: szerokość 5,5cm, długość 8cm. Z różowego filcu wycięłam uszy dla myszy o wymiarach: 2cm x 1,5cm oraz nos (kółko) o średnicy 1cm. Z czerwonego filcu wycięłam serduszko.











2. Do jednej z białych części filcu (stanowiąca przód myszy) przyszyłam uszy i nos za pomocą różowej nici. Przykleiłam także ruchome oczy.











3. Do tylnej powierzchni przykleiłam zawieszkę za pomocą pistoletu na klej.













4. Zszyłam obie powierzchnie myszy za pomocą grubej, białej nici. Pozostawiłam mały otwór, przez który umieściłam do środka myszy niewielką ilość wypełnienia. Następnie zszyłam otwór. Przykleiłam czerwone serce za pomocą pistoletu na klej (można je przyszyć czerwoną nicią). 

Idealnie nadaje się jako breloczek do kluczy, piórnika, pendrive itp. 


Breloczek minionki

 

minionki z filcu

Potrzebne materiały:
  • żółty filc o grubości 1mm,
  • biały filc o grubości 1mm (oczy i zęby),
  • czarny filc o grubości 1mm,
  • szary filc o grubości 1mm (otoczka oczu),
  • igła,
  • żółta, gruba nić, czarna nić,
  • 2 zawieszki
Wszystkie niezbędne elementy wycięłam z filcu, a następnie kolejno przyklejałam do jednego, żółtego koła. Do tylnej powierzchni przykleiłam zawieszki oraz czarny sznureczek (włosy) - analogicznie do powyższej białej myszy. Na koniec zszyłam oba żółte koła za pomocą grubej, żółtej nici.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz