wtorek, 28 lipca 2015

Biała podstawka pod kubek z kotem

podstawki z kotem
Podstawki pod kubek

Wykonałam komplet 4 podstawek z filcu pod kubki.

1. Z białego filcu o grubości 3mm wycięłam kwadrat o szerokości 10cm. Z czarnego filcu o grubości 1mm wycięłam czarnego kota, ogon i łapki. Szablon kota znalazłam w sieci i wydrukowałam.











2. Wszystkie elementy kolejno przyszyłam do białej podstawki za pomocą czarnej nici.













Więcej na temat materiałów oraz gdzie je znaleźć znajdziecie tutaj: materiały.

Zapraszam do zapoznania się z innymi podstawkami z filcu:
Podstawki serduszka 
Podstawki, koty 

5 komentarzy:

  1. Te cztery podstawki są bardzo pomysłowe. Patrząc na zdjęcie pomyślałam, że świetnie mogłyby się też prezentować jako obrazek na czarnym tle.
    Gratuluję inwencji:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam, mam wrażenie, że miłośnicy kotków i nie tylko na takich podstawkach chętnie wypiją ulubioną kawę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, pokazane podstawki są super, nietypowe, nie widziałam takich u nikogo. Ponadto jestem ciekawa jak sprawdzają się w praktyce, czy bez problemu można je wyczyścić czy też uprać, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, raz zalałam jedną filcową podkładkę kawą. Szybko przemyłam samą wodą, wysuszyłam i śladu po kawie nie ma :) Pozdrawiam.

      Usuń