czwartek, 16 lipca 2015

Biała doniczka w kwiaty

doniczka DIY


Poniżej pokażę jak zamienić zwykłą, białą doniczkę w ozdobną. Średnica doniczki wynosi 15 cm.













1. Z różowego filcu o grubości 1mm wycięłam kwiaty o średnicy ok. 3cm (12 - 13 sztuk). Szablony kwiatków wydrukowałam z Internetu. 











2. W środku kwiatków przykleiłam białe perełki (są samoprzylepne).












3. Kwiaty przykleiłam do doniczki za pomocą pistoletu na klej. W doniczce umieściłam różowe goździki. Więcej na temat pistoletu na klej, klejenia na gorąco oraz materiałów znajdziecie tutaj: materiały.


doniczka DIY

Zapraszam do zapoznania się z inną ozdobioną przeze mnie doniczką:
Różowa doniczka 

1 komentarz:

  1. super pomysł, w takiej doniczce każdy kwiatek nabiera blasku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń