sobota, 25 lipca 2015

Błękitne etui na telefon

filcowe etui


Wykonałam błękitne etui na telefon z filcu. Wcześniej też już zrobiłam filcowe etui, które można zobaczyć tutaj: etui na telefon. Może być to pomysł na prezent dla bliskiej osoby. Moje powędrowało dla mamy. Teraz pokażę krok po kroku jak je wykonać:

1. Z błękitnego filcu o grubości 1mm wycięłam prostokąt, o wielkości dostosowanej do wielkości danego modelu telefonu. Z kolorowego filcu, o takiej samej grubości wycięłam różnej wielkości kwiatki. Szablony znalazłam w Internecie i wydrukowałam. W środku kwiatków przykleiłam samoprzylepne kryształki (dżety).











2. Kwiatki przykleiłam do etui za pomocą pistoletu na klej (równie dobrze można je przyszyć).











3. Na koniec zszyłam krawędzie etui za pomocą grubej, niebieskiej nici.











2 komentarze:

  1. Witam, pokazane etui fajnie się prezentuje, ciekawe, proste, myślę, że na jakiś czas spokojne zabezpieczy telefon przed zbędnym uszkodzeniem, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń